Tovar v akci

Naša cena 8,99 €
skladom
Naša cena 6,99 €
skladom
Naša cena 6,99 €
skladom

Najpredávanejší


Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Vitajte v sekcii najčastejšie otázky, ktorá vám pomôže nájsť odpovede na najčastejšie otázky v súvislosti s nákupom v našom internetovom obchode.

1. Koľko zaplatím za poštovné po zakúpení tovaru?

Každý kupujúci si zvolí poštovné podľa spôsobu platby za tovar. Dostupné sú dve možnosti:

  • poštovné pri platbe dobierkou (2,99 €) - tovar zaplatíte poštárovi pri prebratí tovaru, alebo ak vás nezastihne nechá vám žltý oznamovací lístok a s ním zaplatíte pri prebraní tovaru na pošte
  • poštovné pri platbe bankovým prevodom (1,99 €) - zaplatíte vopred na bankový účet 2900922659/8330 (Fio banka), alebo IBAN formát SK4283300000002900922659, SWIFT FIOZSKBAXXX pričom ako variabilný symbol udáte číslo objednávky

2. Využitie zľavového kupónu v eshope

Milí zákazníci, dostali ste zľavový kupón a neviete ako si ho máte uplatniť? Pripravili sme pre vás praktický "návod" :) Po kliknutí na tlačidlo kúpiť pri ľubovoľnom produkte, dostanete sa na stránku s nákupným košíkom.
V dolnej časti kde si volíte spôsob dopravy a platby, pod veľkým tlačidlom "Objednať" máte prázdnu kolónku s popisom "Zľavovy kupón / Darčekový šek". Tu stačí len vpísať text na vašom zľavovom kupóne a kliknúť na tlačidlo "Vložiť".
Automaticky po vložení kupónu sa podľa kupónu odčíta percentuálna zľava
a vy už iba kliknete na tlačidlo "Objednať. Tam vyplníte kontaktné údaje, kliknete na pokračovať a po odsúhlasení obchodných podmienok nám pošlete vašu objednávku.

ako uplatniť zľavový kupón?

Vloženie zľavového kupónu v prvom kroku objednávky


3. Nedostupnosť tovaru  - "Tovar nie je skladom"

Keď vypredáme v našom eshope určitý produkt, necháme ho naďalej v ponuke, ale dáme mu štítok "nie je na sklade". Na obrázku nižšie, je to popis "skladom" s červeným krížikom. V praxi to znamená, že tovar budeme aj naďalej predávať, ale aktuálne ho nemáme naskladnený a čakáme na dodanie od dodávateľa. Automaticky pri tovare, ktorý nie je skladom je zrušené tlačidlo "kúpiť", aby si zákazník nemohol zakúpiť tovar, ktorý logicky nemáme na sklade. Tovar, ktorý nie je skladom, budeme mať opäť plne v ponuke väčšinou do 1-4 tyždňov.

Ak máte o záujem o tovar, ktorý nie je skladom, neváhajte nás kontaktovať a dozviete sa podrobnejšie informácie.

Tovar nie je skladom

Ukážka ako vyzerá v eshope box s ponukou ak produkt nie je na sklade


4. "Rýchlo potrebujem zásielku doručiť do utorka, stredy a pod."

V prípade ak potrebujete vašu objednávku doručiť čo najrýchlejšie odporúčame si zvoliť prvú triedu, aby vám zásielka mohla byť doručená podľa podmienok slovenskej pošty pri prvej triede, čiže na druhý deň po jej vyexpedovaní. Taktiež ak potrebujete zásielku doručiť do určitého termínu, uveďte nám ho v poznámke, aby sme sa mu vedeli lepšie prispôsobiť.

 

5. To naozaj dostanem ku každým zakúpeným slnečným okuliarom vo vašom internetovom obchode ešte dva darčeky?

Samozrejme! Každý nás zákazník po zakúpení slnečných okuliarov dostáva automaticky zadarmo od nás dva darčeky - handričku na čistenie okuliarov a kvalitný látkový obal na okuliare. Ak si zakúpite dva kusy okuliarov tak samozrejme oba darčeky dostanete dva krát!


6. Obsahujú všetky ponúkané slnečné okuliare UV filter?

Všetky zakúpené slnečné okuliare v našom internetovom obchode obsahujú štandardný UV 400 filter, ktorý ma európsky certifikát a spĺňa všetky potrebné normy a štandardy. Okuliare majú samozrejme aj CE certifikát v súlade s direktívou Európskych spoločenstiev 88/686/EEC a štandardom Pr-EN1836:205.


7. Nepoškodia sa slnečné okuliare pri preprave?

V 99% prípadoch poškodenie nehrozí, pretože každé okuliare sú zabalené až v 7 vrstvách obalov! Prvý obal je handrička na čistenie do ktorej sú okuliare zabalené, nasleduje igelitový obal do ktorého sú zabalené okuliare aj s handričkou. Tretia vrstva obalu predstavuje látkové púzdro do ktorého sú zabalené slnečné okuliare. Štvrtá až siedma vrstva obalu predstavuje penovú vrstvu hrubú 6 milimetrov, ktorou sú okuliare obtočené 4 krát! Ak by náhodou vám prišli slnečné okuliare poškodené, bezplatne vám ich vymeníme a pošleme nové!


8. Ako rýchlo mi bude doručená zásielka po zakúpení tovaru?

V prípade voľby platby na dobierku vám vašu objednávku odošleme väčšinou do 24 hodín. Následne po odoslaní tovaru očakávajte doručenie do 1 až 2 pracovných dní. Pri platbe bankovým prevodom tovar posielame až po obdržaní platby väčšinou do 24 hodín, pričom doručenie očakávajte opäť do 1 až 2 pracovných dní.

 

9. Doručenie zásielky do práce

V prípade doručenia zásielky do práce je potrebné vyplniť v objednávke aj kolónku firma. Na základe, ktorej vám môže slovenská pošta zásielku pohodlene doručiť podľa vašej potreby aj do práce.

 

10. Kde si môžem prezrieť obchodné podmienky vášho eshopu?

Obchodné podmienky si môžete pozrieť počas nákupného procesu, alebo samozrejme na samostatnej adrese http://www.letnyhit.sk/obchodne-podmienky.


11. Číre okuliare a dioptrické sklá

Veľa otázok dostávame ohľadom imidžových okuliarov s čírymi sklami, či je možné tieto okuliare použiť ako rám na dipotrické sklá. Bohužiaľ rám týchto okuliarov nie je možné použiť na osadenie dioptrických skiel. Na tento účel odporúčame použiť rámy z ľubovoľnej optiky.


12. Máte nejakú akciu na poštovné zadarmo?

Samozrejme, pri nákupe tovaru nad 40€, máte u nás poštovné ZADARMO!

 

MWUxMjUxNj